Cene
Vse cene so izražene v EUR. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje
zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno
drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez
predhodnega obvestila.
Cenik dostave
Cena po vsej Sloveniji znaša 3 €. Poštnina za naročila nad 20 € je brezplačna, oz. jo krije Divjicvet.si
Trajanja dostave – 3-5 delovnih dni
Naročeno blago se odpremi najkasneje v dveh delovnih dneh po prejemu plačila
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v
štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo
pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni
potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila
blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino
podjetje ne prevzema).
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa
opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po
prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči
podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma
oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje
se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14
dnevnega roka za vračilo.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje
vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano
in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno,
izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv
potrošnik.
Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega
blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj,
razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot:
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima
pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh
pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih,
na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od
pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter
se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega
predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od
pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi
varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi
odprl pečat;
8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob
sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova
dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje
nima vpliva;
10. sklenjenih na javnih dražbah;
11. pri katerih je
potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega
popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še
dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi
blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za
vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in
blago pravico do odstopa od pogodbe;
12. o nastanitvi, ki ni namenjena
stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi
hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da
bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno
določenem roku;
13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na
otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na
podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo,
da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Velegraf d.o.o
Bračičeva 5
2314 Zg. Polskava
Obrazec: Obrazec za vračilo blaga.
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti
info@divjicvet.si ali natisnjenega na naš naslov: Velegraf
d.o.o., Bračičeva 5, 2314 Zg. Polskava
STVARNA NAPAKA
Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek
ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje
reklamacije iz naslova stvarne napake.
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero
jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala
biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali
modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno
blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o
značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z
oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe
zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne
napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko
je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o
čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je
sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena
stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se
pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca
zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo
zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Naročilo
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in
kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v
celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Divjicvet.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do
sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake
se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani
zavzemata za sporazumno reševanje sporov.
Potek nakupa
Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete pa jih lahko
tudi s pomočjo iskalca. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko
ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko na strani divjicvet.si najdete izdelek, ki bi ga želeli naročiti,
kliknite »V košarico« ter določite količino. Če količine ne spreminjate, bo
samodejno dodan 1 komad izdelka. Ko dodate izdelke, ki ste jih želeli kupiti, na
vrhu strani desno kliknite na napis »Košarica« ali na ceno, izpisano ob njej. Odprla se vam bo spletna košarica, kjer lahko
spreminjate količino želenih izdelkov ali jih v celoti odstranite iz košarice.
Če ste prejeli promocijsko kodo za popust, jo lahko vnesete
tako da kliknete na gumb »Uporabite kodo kupona«, ki se nahaja pod izpisanimi
izdelki v košarici. Po vpisu kode kliknite na gumb »Uporabi kupon«, na kar bo
popust samodejno obračunalo.
Če želite z dodajanjem izdelkov nadaljevati, kliknite na
gumb »Nazaj na izdelke«. Če želite oddati naročilo pa kliknite na gumb »Naprej
na blagajno«.
Če želite oddati naročilo, kliknite na gumb »Naprej
na blagajno«.
Odprla se vam bo stran za vpis osebnih podatkov. Nato
vpišite svoje podatke za dostavo in način plačila, ponovno preverite svoje
naročilo ter s kljukico potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji, ki se vam
izpišejo s klikom na »Splošni pogoji« . Za nadaljevanje kliknite na gumb »Naprej
na potrditev«. Tukaj se bodo še enkrat izpisali naročeni izdelki. Naročilo dokončno
potrdite s klikom na gumb »Zaključi nakup«, ali pa kliknite na gumb »Nazaj, če
želite karkoli spremeniti«. Po kliku na gumb "Zaključi nakup", kupec sprejme el. sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in
kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec
kupcu pošlje elektronsko sporočilo o prejetem naročilu.
Če se naslov dostave razlikuje od naslova naročnika, na
blagajni pod naslovom odstranite kljukico pri okencu »Naslov plačnika je enak
naslovu prejemnika.« Odprl se vam bo še en obrazec za nov naslov, kamor vnesete
naslov dostave.
Na blagajni je na voljo tudi okence »Komentar«, kjer lahko
vpišete posebne želje ali navodila (npr. »dostavite čez teden dni« ipd.)
- Plačilo z gotovino ob prevzemu paketa: vrednost nakupa
lahko poravnate z gotovino ali plačilno kartico po povzetju
Za nobeno od naštetih možnosti plačila ne zaračunavamo
kakršnihkoli dodatnih provizij.
Pakete dostavljamo z dostavno službo GLS, s katerimi imamo
pogodbo.
Komunikacija
Podjetje Velegraf d.o.o. bo s kupcem stopil v stik preko sredstev
komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje Velegraf
d.o.o. lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca
svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za
elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno
možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega
elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in
ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na
začetku.
Podjetje Velegraf d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko
sproži v skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS).
Pritožbe in spori
Ponudnik Velegraf d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja
varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja
pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko
poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav
lahko po pomoč obrne na tel. št.: 070 66 66 00. Pritožbo lahko kupec
odda na elektronski poštni naslov info@divjicvet.si Postopek
obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v
nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo
prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov
med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.
Podjetje Velegraf d.o.o. ne priznava izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega
spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Velegraf d.o.o.
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo
za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo
potrošnikom tukaj.
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,
Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem
reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES.