Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Divjicvet.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

Stran upravlja podjetje:

VELEGRAF trgovina in svetovanje d.o.o.,
Bračičeva 5, 2314 Zg. Polskava

 
Ident. št. za DDV: SI53380380 - smo davčni zavezanec
Matična številka: 8124523000
IBAN:SI56 3000 0002 3075 560 (N banka d.d.)
 
Zavezanec je registriran na Ajpes
Datum vpisa: 11.1.2018
Srg. vpisa: 2018/1321
Ustanovni kapital: 7.500 €
Zastopnik podjetja: Zalokar Renato, direktor


Cene

Vse cene so izražene v EUR. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cenik dostave

Cena po vsej Sloveniji znaša 3 €. Poštnina za naročila nad 20 € je brezplačna, oz. jo krije Divjicvet.si

Trajanja dostave – 3-5 delovnih dni
Naročeno blago se odpremi najkasneje v dveh delovnih dneh po prejemu plačila


Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot:

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:

Velegraf d.o.o
Bračičeva 5
2314 Zg. Polskava

Obrazec: Obrazec za vračilo blaga.
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@divjicvet.si ali natisnjenega na naš naslov: Velegraf d.o.o., Bračičeva 5, 2314 Zg. Polskava

STVARNA NAPAKA

Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Divjicvet.si in da se z njimi strinja. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov.

Potek nakupa

IZBIRA IZDELKOV:

Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete pa jih lahko tudi s pomočjo iskalca. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko ali ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko na strani divjicvet.si  najdete izdelek, ki bi ga želeli naročiti, kliknite »V košarico« ter določite količino. Če količine ne spreminjate, bo samodejno dodan 1 komad izdelka. Ko dodate izdelke, ki ste jih želeli kupiti, na vrhu strani desno kliknite na napis »Košarica« ali na ceno, izpisano ob njej.  Odprla se vam bo spletna košarica, kjer lahko spreminjate količino želenih izdelkov ali jih v celoti odstranite iz košarice.

Če ste prejeli promocijsko kodo za popust, jo lahko vnesete tako da kliknete na gumb »Uporabite kodo kupona«, ki se nahaja pod izpisanimi izdelki v košarici. Po vpisu kode kliknite na gumb »Uporabi kupon«, na kar bo popust samodejno obračunalo.

Če želite z dodajanjem izdelkov nadaljevati, kliknite na gumb »Nazaj na izdelke«. Če želite oddati naročilo pa kliknite na gumb »Naprej na blagajno«.


ODDAJA NAROČILA:

Če želite oddati naročilo, kliknite na gumb »Naprej na blagajno«.

Odprla se vam bo stran za vpis osebnih podatkov. Nato vpišite svoje podatke za dostavo in način plačila, ponovno preverite svoje naročilo ter s kljukico potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji, ki se vam izpišejo s klikom na »Splošni pogoji« . Za nadaljevanje kliknite na gumb »Naprej na potrditev«. Tukaj se bodo še enkrat izpisali naročeni izdelki. Naročilo dokončno potrdite s klikom na gumb »Zaključi nakup«, ali pa kliknite na gumb »Nazaj, če želite karkoli spremeniti«. Po kliku na gumb "Zaključi nakup", kupec sprejme el. sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje elektronsko sporočilo o prejetem naročilu.

Če se naslov dostave razlikuje od naslova naročnika, na blagajni pod naslovom odstranite kljukico pri okencu »Naslov plačnika je enak naslovu prejemnika.« Odprl se vam bo še en obrazec za nov naslov, kamor vnesete naslov dostave.

Na blagajni je na voljo tudi okence »Komentar«, kjer lahko vpišete posebne želje ali navodila (npr. »dostavite čez teden dni« ipd.)


MOŽNOSTI PLAČILA:

- Plačilo z gotovino ob prevzemu paketa: vrednost nakupa lahko poravnate z gotovino ali plačilno kartico po povzetju

 -  Bančno nakazilo (po predračunu na IBAN. SI56 3000 0002 3075 560 – N Banka d.d.). Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 7025). Naročene izdelke bomo odpremili po uspešno opravljenem plačilu na naš TRR

 -  plačilo preko ponudnika Paypal

-   plačilo preko kreditnih/debitnih kartic

Za nobeno od naštetih možnosti plačila ne zaračunavamo kakršnihkoli dodatnih provizij.


MOŽNOSTI DOSTAVE:

Pakete dostavljamo z dostavno službo GLS, s katerimi imamo pogodbo.


Komunikacija

Podjetje Velegraf d.o.o. bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje Velegraf d.o.o. lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Podjetje Velegraf d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom (32. člen ZIsRPS).

Pritožbe in spori

Ponudnik Velegraf d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 070 66 66 00. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@divjicvet.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Podjetje Velegraf d.o.o. ne priznava izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje Velegraf d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.


Za potrebe poslovanja Velegraf d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • kraj in državo
  • email
  • telefonsko številko,

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta.